
Հիմնական ծրագիր
Հայաստանի Հանրապետության ազգային պետական ուսումնական ծրագիրը, հարստացված նորարար մեթոդաբանությամբ և մոտեցմամբ, նախատեսված է սովորողներին լիարժեք կրթություն տրամադրելու համար, որտեղ խրախուսվում են ինտելեկտուալ զարգացումը, վերլուծական միտքը, անձնային զարգացումն ու աճը։
Համագործակցություն բրիտանական միջազգային հարթակի հետ՝ իրականացնելով մաթեմատիկա, գիտություն և ֆիզկուլտուրա առարկաների դասավանդումն անգլերենով:
Մենք հպարտությամբ հայտնում ենք, որ ստացել ենք ամերիկյան հավատարմագրում ARRAY GLOBAL կազմակերպությունից՝ աշխարհում բարձրորակ կրթական ստանդարտներ ապահովելու շնորհիվ:
STEAM նախագծեր
Մեր դպրոցը տրամադրում է նախագծերի վրա հիմնված կրթություն՝ ինտեգրված առարկաների իրականացմամբ:
STEAM կրթությունը ուսուցման միջառարկայական մոտեցում է, որը միավորում է գիտությունը, տեխնոլոգիան, ճարտարագիտությունը, արվեստը և մաթեմատիկան:
STEAM-ի նպատակն է զարգացնել քննադատական մտածողությունը, կրեատիվությունը և խնդիրների լուծման հմտությունները՝ ընդգծելով այս առարկաների միջև կապերը: Ստորև յուրաքանչյուր բաղադրիչի գաղափարն է.

Գիտություն
Խրախուսում է հասկանալ բնական երևույթները, վերջիններիս հետաքննությունն ու փորձերը:

Տեխնոլոգիա
Հետազոտում է թվային գործիքների և նորարարությունների կիրառությունը՝ նախապատրաստելով սովորողներին՝ նավարկելու տեխնոլոգիաների վրա հիմնված աշխարհում:

Ճարտարագիտություն.
Կենտրոնանում է նախագծման գործընթացի և խնդիրների լուծման վրա, որտեղ սովորողները կիրառում են գիտական և մաթեմատիկական գիտելիքները լուծումներ ստեղծելու համար:

Արվեստ.
Խրախուսում է ստեղծարարությունը և նորարարությունը՝ օգտագործելով տեսողական, կատարողական և լեզվական արվեստները՝ լրացնելու գիտական հետազոտությունը և տեխնոլոգիական զարգացումը:

Մաթեմատիկա.
Ապահովում է քանակական դատողության հիմքը և օգնում սովորողներին՝ հասկանալու իրական աշխարհի օրինաչափությունները, կառուցվածքները և հարաբերությունները:
Ինտեգրելով այս առարկաները՝ STEAM կրթությունը ձգտում է ստեղծել ավելի ամբողջական ուսուցման փորձ՝ խրախուսելով սովորողներին մտածել սահմաններից դուրս, կիրառել իրենց գիտելիքները իրական աշխարհի համատեքստերում և դառնալ լայնախոհ, նորարար մտածողներ: Այն նաև շեշտը դնում է համատեղ ուսուցման, նախագծերի վրա հիմնված գործունեության և գործնական փորձի վրա:

Նախագծի նպատակներ
- Միջմասնագիտական կրթություն.
Խթանել սովորողների հետազոտական կարողությունների զարգացումը - Ընթացքի պլանավորում և ժամանակի կառավարման հմտությունների զարգացում.
Զարգացնել պլանավորման, ժամանակի կառավարման և արդյունավետ լուծումներ գտնելու հմտություններ - Գիտելիքների կիրառման հմտություններ.
Զարգացնել տեսական գիտելիքների կիրառման և ուսումնասիրված նյութի համակարգված ներկայացման հմտություններ - Մտածողության զարգացում.
Խթանել գիտելիքակենտրոն դատողությունների զարգացումը, տրամաբանական և վերլուծական մտածողությունը - Համագործակցություն և թիմային աշխատանք.
Ուսանողներին ներգրավել մասնագիտական տարբեր թիմերում՝ կազմակերպչական և սոցիալական նպատակներին հասնելու համար - Նորարար անհատների ձևավորում.
Ստեղծել անհատներ, ովքեր կարող են հայտնաբերել խնդիրներ, հավաքել տեղեկատվություն, ուսումնասիրել, վերլուծել, փորձարկել, ընդհանուր եզրակացություններ անել և նոր բացահայտումներ կատարել
STEAM կրթության կարևորությունը
STEAM կրթության հիմքը համապարփակ մոտեցումն է, որն ուղղված է սովորողների պատրաստմանը ապագայի համար՝ միավորելով ստեղծագործական և քննադատական մտածելակերպը ավանդական և տեխնիկական ոլորտների հետ։ Ահա STEAM կրթության կարևորության մի քանի պատճառներ․
- Խթանում է նորարարությունը և ստեղծագործականությունը.
Արվեստը STEM-ում ներառելով՝ սովորողներին խրախուսվում է մտածել ստեղծագործ մոտեցմամբ՝ ստեղծելով բարդ խնդիրների նորարարական լուծումներ: Կրեատիվությունը ճանապարհ է հարթում սովորողների համար՝ հաղթարահելու գիտության, ճարտարագիտության և տեխնոլոգիայի շրջանակներում ի հայտ եկած մարտահրավերները՝ հանգելով ավելի բեկումնային հայտնագործությունների:
- Պատրաստում է սովորողներին ապագա կարիերայի համար.
Կարիերայի ամենաարագ աճող ոլորտներից շատերը, ինչպիսիք են՝ տվյալագիտությունը, AI, ճարտարագիտությունը և ռոբոտաշինությունը, պահանջում են ամուր հիմքեր STEAM առարկաների շրջանակներում: Այս առարկաների միաձուլումը օգնում է սովորողներին զարգացնել ապագա աշխատանքի համար անհրաժեշտ այն հմտությունները, որոնք պահանջում են ինչպես տեխնիկական, այնպես էլ ստեղծագործական մտածողություն:
- Ընդլայնում է խնդիրների լուծումը և քննադատական մտածողությունը.
STEAM կրթությունը կենտրոնանում է իրական աշխարհի, նախագծահենք ուսուցման վրա: Սովորողները աշխատում են միջառարկայական խնդիրների վրա՝ զարգացնելով քննադատական մտածողություն և վերլուծական հմտություններ՝ կիրառելով իրենց գիտելիքը տարբեր ոլորտներում:
- Խրախուսում է համագործակցությունը և թիմային աշխատանքը.
STEAM-ի գործունեությունը հաճախ ներառում է թիմային աշխատանք՝ արտացոլելով մասնագիտական միջավայրերը, որտեղ տարբեր ոլորտների միջև համագործակցությունը կարևոր է դառնում: Սա օգնում է սովորողներին ձևավորել հաղորդակցման և համագործակցության հմտություններ, որոնք կարևոր են ցանկացած կարիերայում:
- Կամրջում է գենդերային բացը.
STEAM-ի արվեստի բաղադրիչը կարող է STEAM ոլորտներն ավելի մատչելի և գրավիչ դարձնել սովորողների ավելի լայն շրջանակի համար՝ ներառյալ կանանց և փոքրամասնությունների թերներկայացված խմբերը:
- Խթանում է հարմարվողականությունը և ճկունությունը.
Մշտապես զարգացող համաշխարհային տնտեսության մեջ հարմարվողականությունը առանցքային է: STEAM կրթությունը խթանում է մտածողության ճկունությունը՝ միախառնելով տարբեր առարկաներ՝ «մարզելով» սովորողներին ադապտացնել իրենց հմտությունները տարբեր մարտահրավերների համար:
- Զարգացնում է 21-րդ դարի հմտությունները.
STEAM կրթության տեխնոլոգիայի և ճարտարագիտության վրա կենտրոնացումը սովորողներին տալիս է թվային գրագիտության և տեխնոլոգիական հմտություններ, մինչդեռ արվեստի ընդգրկումը զարգացնում է ստեղծագործականությունը, կարեկցանքը և հաղորդակցությունը, ինչը կարևոր է 21-րդ դարի անհատի համար:
- Բարձրացնում է ներգրավվածությունը և մոտիվացիան.
Ծրագրի վրա հիմնված գործնական ուսուցման փորձը, որը բնորոշ է STEAM կրթությանը, հաճախ հանգեցնում է սովորողների ներգրավվածության ավելի բարձր մակարդակի:
- Լուծում է իրական աշխարհի խնդիրները.
STEAM կրթությունը խրախուսում է սովորողներին լուծել իրական աշխարհի խնդիրները, ինչպիսիք են կլիմայի փոփոխությունը, առողջական ճգնաժամերը կամ տեխնոլոգիական առաջընթացները՝ օգտագործելով բազմամասնագիտական մոտեցում:
- Խրախուսում է «ցկյանս» ուսուցումը.
STEAM կրթությունն ընդգծում է հարցման վրա հիմնված ուսուցման հանդեպ հետաքրքրասիրությունը և շարունակական բնույթը: Հետզոտության և բացահայտումների հանդեպ խանդավառություն սերմանելով՝ նախագծային կրթությունը խթանում է հավերժ սովորողներին, ովքեր բաց են նոր գաղափարների և տեխնոլոգիաների համար:
Համագործակցային հանդիպումներ.

Մերօրյա բարդ աշխարհում, որտեղ կարևոր են գիտելիքի, հմտությունների, վերաբերմունքի և արժեքների ինտեգրման կարողությունները տարբեր առարկաներում, մենք Եվրոպական դպրոցում ընդունում ենք և համատեղ պլանավորում միջդիսցիպլինար/տրանսդիսցիպլինար կրթական ծրագրեր՝ նպատակ ունենալով զարգացնել խանդավառ սովորողներին, ովքեր պատրաստ են լինել առաջնորդ և դիմագրավել 21-րդ դարի մարտահրավերներին։
Մեր կրթական ճանապարհը ընդգծում է հաղորդակցման, համագործակցության, համակարգման և թիմային աշխատանքի կարևորությունը։
Երկշաբաթյա համատեղ հանդիպումների միջոցով մեր ուսուցիչները միասին դնում են նպատակներ, կիսվում են ռազմավարություններով, զարգացնում են այն կարևոր հմտությունները, որոնք անհրաժեշտ են ակադեմիական և մասնագիտական հաջողության համար։ Մեր միջդիսցիպլինար/տրանսդիսցիպլինար ծրագրերը հնարավորություն են տալիս սովորողներին՝ տեսնելու առարկաների փոխկապակցվածությունը՝ խթանելով քննադատական մտածողությունը և ցուցադրելով դրանց կիրառելիությունն իրական կյանքում։ Օրինակ՝ Գիտության, Պատմության, Կատարողական և Տեսողական արվեստների, Շախմատի, Ֆիզկուլտուրայի և Գրականության ինտեգրումը ձևավորում են կարևոր հատկանիշներ՝ պատրաստելով նրանց գլոբալ բարդ խնդիրներին դիմակայելու համար։
Այս մոտեցումը համընթաց է կրթական հետազոտությունների հետ, որոնք կարևորում են ինտեգրված ծրագրերի նշանակությունը՝ զարգացնելով գլոբալ խնդիրներ լուծելու համար անհրաժեշտ հմտություններ։
Անհատականացված և տարբերակված մոտեցում
Մերօրյա կրթության պահանջներից մեկը յուրաքանչյուր սովորողի անհատականությունը տեսնելն է, իսկ անհատական մոտեցում ունենալը՝ նաև այսօրվա պարտադիր հրամայականն ու պահանջը։ Անհատականացված և տարբերակված ուսուցումը նպաստում է անհատի ինտելեկտուալ, բարոյական, էմոցիոնալ և ֆիզիկական զարգացմանը՝ հնարավորություն տալով լիարժեք բացահայտել երեխայի ստեղծագործական հնարավորությունները, հոգեբանական առանձնահատկությունները և ինտելեկտուալ կարողությունները։
Տարբերակված մոտեցումը, իհարկե, փոփոխում է նաև ուսուցիչների (facilitators) առջև դրված պահանջները. ուսուցիչների հիմնական նպատակը համապատասխան պայմանների ստեղծումն է սովորողների անձնային աճի և զարգացման համար։

Եվրոպական դպրոցում կրթություն ստանալու հիմնական նախադրյալներից մեկը սովորելու տարբեր գործիքների կիրառման մեջ վարպետանալն է։ Այս առումով, նոր ուսուցման մեթոդներն ու կազմակերպչական ձևերը շատ կարևոր են։ Դպրոցը, լինելով նոր կրթական ձևերի ներդրման առաջատարներից մեկը, ստանում է աջակցություն միջազգային գործընկերներից, որոնք առնչվում են տարբերակված և անհատականացված ուսուցման հետ։ Այս ամենի շնորհիվ՝ յուրաքանչյուր սովորող կարող է յուրացնել ուսումնական նյութը՝ համապատասխան իր կարողություններին և ուսուցման հնարավորություններին, դառնալ միջազգային մտածելակերպ ունեցող անհատ։