Back

Արծաթե դարաշրջան

Դպրոցում կազմակերպվող միջոցառումները, որոնք նվիրված են Արծաթե դարին, նպատակ ունեն սովորողների խորը ներթափանցումը XX դարի սկզբի մշակութային և գեղարվեստական ժառանգության մեջ։

Արծաթե դարի ուսումնասիրության ընթացքում սովորողները դառնում են հետազոտողներ՝ նախաձեռնություն դրսևորելով գրական ուղղությունների, մշակութային երևույթների և պատմական համատեքստի բացահայտման գործում։ Նրանք սովորում են քննադատաբար մտածել՝ վերլուծելով խորհրդանշանները, փիլիսոփայական գաղափարներն ու գեղագիտական առանձնահատկությունները, ձևավորում են սեփական տեսակետը և գտնում կապեր անցյալի ու ներկայի միջև։

Այսպիսով, Արծաթե դարի ուսումնասիրությունը դառնում է ոչ միայն մշակութային-կրթական իրադարձություն, այլ նաև միջոց՝ զարգացնելու հետաքրքրասիրությունը, քննադատական մտածողությունը, ստեղծագործականությունը, բաց լինելը, մտահայացությունը և միջմշակութային ըմբռնումը։

Պրոֆիլի որակների զարգացում

  • Հետաքրքրասերներ (Inquirers) – ինքնուրույն ուսումնասիրել գրականությունը, մշակույթն ու պատմությունը

  • Մտածողներ (Thinkers) – քննադատաբար վերլուծել խորհրդանշաններն ու գաղափարները

  • Բաց մտածողներ (Open-minded) – գնահատել տարբեր գեղարվեստական ու մշակութային հայացքներ

  • Մտահայացներ (Reflective) – ձևավորել սեփական տեսակետ և կապել անցյալը ներկային

  • Բանիմացներ (Knowledgeable) – ընդլայնել գիտելիքները Արծաթե դարի ժառանգության մասին