Back

Եվրոպական դպրոցի սեպտեմբերի 1-ի տոնական միջոցառումը Թումոյի այգում

Սեպտեմբերի 1-ին Եվրոպական դպրոցի մեծ ընտանիքը նոր ուսումնական տարին դիմավորեց խորհրդանշական ու ոգևորիչ միջոցառմամբ, որը կայացավ գեղեցիկ և ստեղծարար միջավայրում՝ Թումոյի այգում։ Տոնական օրը համախմբեց սովորողներին, ծնողներին, ուսուցիչներին և գործընկերներին՝ ստեղծելով ջերմ, ոգևորիչ ու հիշարժան մթնոլորտ։ Բազմազան ներկայացումներով, խաղերով և համատեղ նախաձեռնություններով միջոցառումը դարձավ իսկական մեկնարկային քայլ դեպի նոր ուսումնական տարին։

Պրոֆիլի կետերի զարգացում

Միջոցառման ընթացքում զարգացվեցին սովորողի պրոֆիլի մի շարք կարևոր առանձնահատկություններ․

  • Communicator (Հաղորդակցվողներ) – սովորողները կարողացան ազատ արտահայտվել, կիսվել իրենց մտքերով և համագործակցել տարբեր խմբերում։

  • Inquirer (Հետազոտողներ) – խաղային և ինտերակտիվ տարրերը խթանեցին հետաքրքրասիրությունը և հարցեր բարձրացնելու մշակույթը։

  • Caring (Խնամողներ) – շեշտ դրվեց միմյանց նկատմամբ հոգատարության և հարգանքի վրա։

  • Balanced (Հավասարակշռվածներ) – միջոցառման ընթացքում համադրվեցին կրթական, ստեղծագործական և ժամանցային բաղադրիչները։

Զարգացած հմտությունները

Միջոցառումը նպաստեց նաև ATL (Approaches to Learning) հմտությունների զարգացմանը․

  • Սոցիալական հմտություններ – համագործակցություն, թիմային աշխատանք, պատասխանատվության կիսում։

  • Հաղորդակցական հմտություններ – բանավոր արտահայտում, լսելու և քննարկելու կարողություն։

  • Ինքնակառավարման հմտություններ – ժամանակի և գործունեության կազմակերպում, զգացմունքների կառավարում։

  • Մտածողության հմտություններ – վերլուծություն, ստեղծագործ մոտեցում և նոր գաղափարների ներկայացում։

Կապը մեր առաքելության և տեսլականի հետ

Սեպտեմբերի 1-ի միջոցառումը լիարժեքորեն արտացոլեց դպրոցի առաքելությունը՝ ստեղծելով հոգատար, ներառուն և բազմալեզու միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր սովորող բացահայտեց իր ներուժը։ Համայնքի ներգրավվածությունը, հարցադրումային մոտեցումները և համագործակցային գործունեությունը աջակցեցին սովորողների անձնային ու ակադեմիական առաջընթացին՝ ամրապնդելով 21-րդ դարի հմտությունների կիրառումը։

Միևնույն ժամանակ միջոցառումը նպաստեց դպրոցի տեսլականին, ըստ որի՝ մեր շրջանավարտները պետք է դառնան սկզբունքային, ստեղծարար և պատասխանատու առաջնորդներ։ Սովորողների ակտիվ ներգրավվածությունն ու համագործակցային մթնոլորտը ցույց տվեցին, թե ինչպես են նրանք արդեն այսօր ձևավորում մշակութային հանդուրժողականության, փոխհարգանքի և համայնքային առաջընթացի հմտություններ, որոնք հետագայում կօգնեն գործել որպես փոփոխությունների առաջնորդներ՝ համաշխարհային մակարդակով։