Եվրոպական դպրոցի սեպտեմբերի 1-ի տոնական միջոցառումը Թումոյի այգում
Սեպտեմբերի 1-ին Եվրոպական դպրոցի մեծ ընտանիքը նոր ուսումնական տարին դիմավորեց խորհրդանշական ու ոգևորիչ միջոցառմամբ, որը կայացավ գեղեցիկ և ստեղծարար միջավայրում՝ Թումոյի այգում։ Տոնական օրը համախմբեց սովորողներին, ծնողներին, ուսուցիչներին և գործընկերներին՝ ստեղծելով ջերմ, ոգևորիչ ու հիշարժան մթնոլորտ։ Բազմազան ներկայացումներով, խաղերով և համատեղ նախաձեռնություններով միջոցառումը դարձավ իսկական մեկնարկային քայլ դեպի նոր ուսումնական տարին։
Պրոֆիլի կետերի զարգացում
Միջոցառման ընթացքում զարգացվեցին սովորողի պրոֆիլի մի շարք կարևոր առանձնահատկություններ․
- Communicator (Հաղորդակցվողներ) – սովորողները կարողացան ազատ արտահայտվել, կիսվել իրենց մտքերով և համագործակցել տարբեր խմբերում։
- Inquirer (Հետազոտողներ) – խաղային և ինտերակտիվ տարրերը խթանեցին հետաքրքրասիրությունը և հարցեր բարձրացնելու մշակույթը։
- Caring (Խնամողներ) – շեշտ դրվեց միմյանց նկատմամբ հոգատարության և հարգանքի վրա։
- Balanced (Հավասարակշռվածներ) – միջոցառման ընթացքում համադրվեցին կրթական, ստեղծագործական և ժամանցային բաղադրիչները։
Զարգացած հմտությունները
Միջոցառումը նպաստեց նաև ATL (Approaches to Learning) հմտությունների զարգացմանը․
- Սոցիալական հմտություններ – համագործակցություն, թիմային աշխատանք, պատասխանատվության կիսում։
- Հաղորդակցական հմտություններ – բանավոր արտահայտում, լսելու և քննարկելու կարողություն։
- Ինքնակառավարման հմտություններ – ժամանակի և գործունեության կազմակերպում, զգացմունքների կառավարում։
- Մտածողության հմտություններ – վերլուծություն, ստեղծագործ մոտեցում և նոր գաղափարների ներկայացում։
Կապը մեր առաքելության և տեսլականի հետ
Սեպտեմբերի 1-ի միջոցառումը լիարժեքորեն արտացոլեց դպրոցի առաքելությունը՝ ստեղծելով հոգատար, ներառուն և բազմալեզու միջավայր, որտեղ յուրաքանչյուր սովորող բացահայտեց իր ներուժը։ Համայնքի ներգրավվածությունը, հարցադրումային մոտեցումները և համագործակցային գործունեությունը աջակցեցին սովորողների անձնային ու ակադեմիական առաջընթացին՝ ամրապնդելով 21-րդ դարի հմտությունների կիրառումը։
Միևնույն ժամանակ միջոցառումը նպաստեց դպրոցի տեսլականին, ըստ որի՝ մեր շրջանավարտները պետք է դառնան սկզբունքային, ստեղծարար և պատասխանատու առաջնորդներ։ Սովորողների ակտիվ ներգրավվածությունն ու համագործակցային մթնոլորտը ցույց տվեցին, թե ինչպես են նրանք արդեն այսօր ձևավորում մշակութային հանդուրժողականության, փոխհարգանքի և համայնքային առաջընթացի հմտություններ, որոնք հետագայում կօգնեն գործել որպես փոփոխությունների առաջնորդներ՝ համաշխարհային մակարդակով։