Արծաթե դարաշրջան
Դպրոցում կազմակերպվող միջոցառումները, որոնք նվիրված են Արծաթե դարին, նպատակ ունեն սովորողների խորը ներթափանցումը XX դարի սկզբի մշակութային և գեղարվեստական ժառանգության մեջ։
Արծաթե դարի ուսումնասիրության ընթացքում սովորողները դառնում են հետազոտողներ՝ նախաձեռնություն դրսևորելով գրական ուղղությունների, մշակութային երևույթների և պատմական համատեքստի բացահայտման գործում։ Նրանք սովորում են քննադատաբար մտածել՝ վերլուծելով խորհրդանշանները, փիլիսոփայական գաղափարներն ու գեղագիտական առանձնահատկությունները, ձևավորում են սեփական տեսակետը և գտնում կապեր անցյալի ու ներկայի միջև։
Այսպիսով, Արծաթե դարի ուսումնասիրությունը դառնում է ոչ միայն մշակութային-կրթական իրադարձություն, այլ նաև միջոց՝ զարգացնելու հետաքրքրասիրությունը, քննադատական մտածողությունը, ստեղծագործականությունը, բաց լինելը, մտահայացությունը և միջմշակութային ըմբռնումը։
Պրոֆիլի որակների զարգացում
- Հետաքրքրասերներ (Inquirers) – ինքնուրույն ուսումնասիրել գրականությունը, մշակույթն ու պատմությունը
- Մտածողներ (Thinkers) – քննադատաբար վերլուծել խորհրդանշաններն ու գաղափարները
- Բաց մտածողներ (Open-minded) – գնահատել տարբեր գեղարվեստական ու մշակութային հայացքներ
- Մտահայացներ (Reflective) – ձևավորել սեփական տեսակետ և կապել անցյալը ներկային
- Բանիմացներ (Knowledgeable) – ընդլայնել գիտելիքները Արծաթե դարի ժառանգության մասին